De Customer Journey Map,  keuzes maken op basis van klantgedrag, wensen en ervaringen

-
Voor Essent Zakelijk

Klant

Essent Zakelijk

Deliverables

Customer Journey Map

Challenge

Gas en electra zijn onzichtbaar. Hoe zorgen we door een beter begrip van de MKB klant en zijn behoeftes, dat we als leverancier zichtbaar worden en relevant zijn op ieder kanaal?

Hoe zorgen we voor een beter begrip van de MKB klant en zijn behoeftes?

Inzicht middels empathie

We hebben de Customer Journey Map van de MKB klant in kaart gebracht via kwalitatieve interviews en surveys.

Van nieuwe inzichten naar kansen

We hebben ontdekt welke behoeften en problemen de (toekomstige) MKB klant per stap heeft en wat hun servicebehoeften zijn.  

De Customer Journey Map helpt Essent in de toekomst keuzes te maken op basis van klantgedrag, wensen en ervaringen voor de verdere ontwikkeling en de roadmap van de app.

Leer je klant beter begrijpen

Get Unplugged

Wil je kennismaken? Maak dan nu een afspraak.
We komen graag bij je langs voor een betere klantbeleving én betere business. Zou zomaar het best bestede uur van deze maand kunnen worden...

Plan je afspraak