Verbeteren Performance Management en bouwen aan een Design thinking cultuur.

-
Voor VodafoneZiggo

Klant

VodafoneZiggo

Deliverables

Employee Experience Strategie, Design Culture programma, Design Thinking Trainingen

Challenge

VodafoneZiggo wil hun performance management verbeteren. Het moet meer gericht zijn op ontwikkeling en de toekomst, in plaats van alleen op prestaties. Het moet het individuele doel koppelen aan dat van het bedrijf. Een vernieuwde Performance Management-benadering biedt opwaarts potentieel op het gebied van werknemersbetrokkenheid, personeelsprestaties, kwaliteit van gesprekken en perceptie van eerlijkheid en nauwkeurigheid van Performance Management.

Organisation Experience als startpunt

Design thinking curriculum

Naast het verbeteren van Performance management wil VodafoneZiggo graag een Customer Centric werkwijze implementeren binnen de gehele organisatie. Ze vroegen ons om hen te ondersteunen in het maken van die transitie. We doen dat door een tailormade Design Thinking curriculum te ontwikkelen. Dit curriculum wordt uitgerold door de hele organisatie, als start van een cultuur verandering.

Leer je klant beter begrijpen

Get Unplugged

Wil je kennismaken? Maak dan nu een afspraak.
We komen graag bij je langs voor een betere klantbeleving én betere business. Zou zomaar het best bestede uur van deze maand kunnen worden...

Plan je afspraak