Service (re)design

Wij focussen ons het liefst op de totale service experience die een gebruiker ervaart. We brengen bestaande of toekomstige services in kaart door middel van user research en het vinden van hun jobs, pains en gains. We zetten dit om in customer journeys en service blueprints. Zo kunnen wij kansen inzichtelijk maken en jouw service optimaliseren.

Deliverables:

Customer Journey, Experience Map, Service Blueprint

Design thinking

Het verspreiden van kennis vinden wij belangrijk. Door onze ervaring en skills te delen kunnen wij jou helpen je bedrijf volledig gebruikersgericht te maken. Wij lopen mee met jouw team en leren je zo de fijne kneepjes van het vak.

Deliverables:

Hernieuwde mindset, tools en skills

Contact

Cases

Leer je klant beter begrijpen

Get Unplugged

Wil je kennismaken? Maak dan nu een afspraak.
We komen graag bij je langs voor een betere klantbeleving én betere business. Zou zomaar het best bestede uur van deze maand kunnen worden...

Plan je afspraak