Employee Experience Strategy

Hoe kunnen we een bedrijf creëren waar mensen willen verschijnen in plaats van moeten verschijnen? Door kritisch naar binnen te kijken helpen we je het beter bedienen van je klanten, passend binnen jullie organisatie en merk. We brengen jullie business en Employee Experience in kaart en helpen deze te optimaliseren door nieuwe concepten te bedenken of interne processen te optimaliseren.

Deliverables:

Employee Value Proposition, Employer Brand, Cultural Change

Service & Product Verbeteringen

Wij focussen ons het liefst op de totale service experience die een gebruiker ervaart. We brengen bestaande services in kaart door middel van user research. We zetten dit om in customer journeys en service blueprints. Op deze manier maken wij kansen inzichtelijk om vervolgens samen met jou concepten te bedenken om je service en producten te verbeteren.

Deliverables:

Value Proposition, Prototype, Experiment

Leer je klant beter begrijpen

Get Unplugged

Wil je kennismaken? Maak dan nu een afspraak.
We komen graag bij je langs voor een betere klantbeleving én betere business. Zou zomaar het best bestede uur van deze maand kunnen worden...

Plan je afspraak